Mår så bra idag!

Idag är jag verkligen på strålande humör! Jag har både hunnit med att jobba och träna. Körde lika hårt som igår så är helt slut nu men ska ut och gå en runda hade jag tänkt, även om det regnar. Tycker faktiskt att det är ganska skönt med regn. Då har man en anledning att bara ligga hemma och dega framför en usel film, inte sant? I kväll kommer min älskling hit. Även om det bara var några dagar sedan han var här så saknar jag honom något innerligt, så det ska bli mysigt. Nej, nu ska jag surfa runt lite på nelly.com och H&M för att se om de har fått in någonting nytt och roligt :P! Puss på er så länge!

Bild från i söndags när jag bakade kladdkakscheesecake :P!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det känns verkligen som om det var jättelängesen jag skrev sist. Nu är jag i alla fall tillbaka. Jag har ny dator kanske därför jag varit lite dålig på att skriva. Har shoppat en del sen vi hördes sist plus att jag har spelat match och jag var ute i lördags men har inte lärt mig hur man lägger in bilder på denna mackapären än. Men det kommer. Bilderna kommer väll så småning om. Ska ut och få lite luft nu innan jag ta och lägger mig en stund. Har precis kommit hem från jobbet.

Vi hörs av lite senare gott folk! ♥

2010-11-23 @ 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: