Väntar och väntar!

Just nu sitter jag bara i min säng och skriver lite, kan inte riktigt berätta vad men det kanske kommer sen. Väntar på att min underbaraste pojkvän ska komma. Vill ha honom här nu. Men måste bara plocka undan lite först. Jag som är så ordningsam, hur kan min säng vara obäddad idag? Jaja, det händer väll ibland. Ska ta och bädda nu och plocka undan lite kläder innan han kommer. Vi hörs kanske lite senare :)! Puss på er så länge!
En bild på mig när jag precis hade färgat håret :P!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så vacker du e gea!! Hoppas du kommer ihåg mig det e jacqulines mamma. var tillsammans med dommar mange..

2010-08-30 @ 20:49:55
Postat av: Gunnhildur

Tack så hemskt mycket! Hur är det med dig?

2010-10-19 @ 21:15:39
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: