Funderar...

Hej hopp gummi...haha!
Funderar starkt på att börja blogga igen men vet inte riktigt om jag har den tid som krävs för det. Det tar ju en hel del tid att sitta och skriva. Största anledningen till att jag har inte har bloggat på ett tag nu är för att jag har så fullt upp. Man ska ju som sagt hinna med allt. Det är ju skola, två jobb, träning, vänner och familj, får se hur jag gör. Men hinner väll uppdatera någon gång då och då :P!
Igår bokade jag flyg till Polen. Ska träffa en vän där och det ska bli så jäkla skoj :)! Har gjort en lista idag på vad jag ska göra den närmsta tiden. Där står bland annat åka till Spanien i sommar och plugga spanska, åka till Rom igen och träffa en vän där, åka till London. Mammi och jag fick för oss häromdagen att vi ska åka till Göteborg någon helg och bara mysa och träffa Frida :D! Nej, nu är det mycket som händer! Men jag älskar det! Det är fan bara två och en halv vecka till att jag åker till Polen!
Yeeah! Jag är lycklig och jag älskar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: