Plugg plugg plugg...

Hej på er!
Har precis kommit hem, har varit så jäkla flitig idag. Även om jag är ledig idag
så gick jag upp klockan 08.00 i morse för att träna på gymmet med Jessica.
Fan vad vi ska ha snygga kroppar till beach 2011 :P haha!
Efter träningen bar det av till ett möte och ny kom jag precis hem.
Ska plugga lite nu hade jag tänkt sedan blir det till gymmet igen för att Jonas ska
ge mig ett nytt träningsprogram och sedan blir det basketträning med tjejerna i kväll.
Vi hörs lite senare! PUSS



Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är det skönt att träna så mycket. Man orkar med mer och så har man ju lite fördel inför beach 2011:-)



Hittade några bra studietips som jag använder mig av för att kunna lägga mer tid på träningen istället. Kanske kan vara till hjälp:



www.riksintag.se/Studieteknik_paa_gymnasiet__d4905.html



//S

2010-10-29 @ 07:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: