Dags för sängen...


Då var ännu en julafton över...
Har hunnit packa lite snabbt. Mest kläder och sånt. Imorgon blir det till att packa ner lite skor och sånt. Ska lägga mig nu. Det blir upp tidigt imorgon för att träna bort julmaten. Har bara att börsta tänderna kvar nu innan det är nattning. Måste ju borsta bort allt socker som sitter på tänderna nu efter allt godis. Usch, vad jag är trött. Det blir till att åka i mjukiskläder imorgon. Ska försöka sova så mycket som möjligt av resan. Stackars Sebbe som får köra. Har sagt till Sebbe att han ska försöka hålla hårt i mig så att jag inte shoppar för mycket där uppe. Vi får se hur det blir. Han kommer inte klara det själv den shoppomanen. Tyvärr kommer jag inte kunna skriva någonting där uppe. Min dator är på lagning så kan inte ta med den. Får se om det kanske finns någon dator där som jag kan uppdatera bloggen på. Annars så är jag hemma igen på måndag den 28/12-09. Då lovar jag att skriva som vanligt igen. Men ska göra mitt bästa där uppe. Ha det verkligen bäst gott folk!

Puss & Kram på er!


Jag och min fina älskling! I love you ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: