DATORER...


Mitt internet har inte fungerat så det är därför jag inte har skrivit...
God jul på er allihopa! Har eran julafton varit bra såhär långt? Min har varit hur underbar som helst. Känner min bara så smäll fet nu efter all julmat. Dagen har varit lång. Det började med att man fick stiga upp tidigt. Älsklingen hade bråtton hem och jag skulle träna lite innan det var dags för julfirande. Sedan har det varit fullt upp med tv-tittande, god mat, godis, julklappar, lotte-julklappar, mys och mycket annat.

Igår var det stor fest för mina bästa vänner Tanja och Sofija. Det var mycket mycket mycket trevligt. Tacl för allt. Är så himla stolt över er. Har måååånga bilder från igår. Tänkte lägga upp några. Ska snart ut och jogga så att jag känner mig lite fräsh igen. Så jag kanske blir av med lite av julmaten. Imorgon bär det av till Göteborg med älsklingen och sedan blir det Stockholm. Åh, det ska bli så mysigt! Längtar! Här kommer bara en bråkdel av bilderna från igår!


Älsklingen och jag på festen

Mina älsklingar och jag! Tanja, jag och Sofija

Vi igen ♥

Jag och Tanja ♥

Kija och jag ♥

Hahaha :P Vi är sjuka :P

Haha en riktigt sjuk bild. Jag är riktigt ful på denna men det bjuder jag på :P

Tanja, Stefan och Sofija

Min fina älskling!

Jag dansar med Tanja och Sofijas mamma :)

Jag och älsklingen dansar :) ♥

Jag älskar dig! ♥

Kija och Sebbe dansar :) ♥

Så fin du är älskling!

Sofija, jag och Kija ♥

Sofija, Emilia, jag, Tanja och Kija ♥ Love love love ♥

Jag älskar er! Sofija, Emilia, jag, Tanja och Kija!

Sofija och Sebbe dansar :) ♥

Sötisar :) ♥

Grattis än en gång mina underbara älsklingar!
Jag älskar er! ♥

Puss & Kram!





Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack för allt älskling, du är bara bäst, älskar du sååååååå såååååå såååååå himla mycket pussss <3 <3 <3

2009-12-24 @ 22:51:44
Postat av: Gunnhildur

Tack själv underbaring! Älskar dig också! Du är bara bäst! <3

2009-12-24 @ 23:13:48
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: