Fredag!


Här kommer lite om fredagen...
I fredags så hämtade älsklingen mig sedan körde vi mot Göteborg. När vi väl kom fram i Göteborg blev det till att hitta ett hotell (eftersom vi inte hade bokat innan). Alla hotell var upptagna eller stängda. Tillslut hittade vi ett och det blev grand hotell i Göteborg. Fint och fräsht var det. Efter att vi hade packat upp våra saker och fräshat till oss lite gick vi ut och kollade på stan. Vi bestämde oss för att gå på bio. Sebbe fick välja film eftersom det annars oftast är jag som brukar få välja. Det blev 2012. Filmen var riktigt bra förutom vissa snuttar men annars var den riktigt bra. Lite hemsk bara men ja. Det är sånt som faktiskt kan hända när som. Usch, nej nu pratar vi inte mer om det. Här kommer lite bilder från dagen.


Grand hotell som vi bodde på i Göteborg.

Grinchen :P Hehe, eller hur man stavar det.

Rummet :P

Utsikten från rummet.

Rummet igen.

Älsklingen på rummet.

Älsklingen busar :P


Du är så jäkla fin, älskar dig ♥

Inte den bästa bilden men den är gullig ändå!

Sebbe i korridoren utanför rummet!

Jag utanför rummet (inte alltför bra bild men jag bjuder på den :P).

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Verkade vara super fint hotell!

2009-12-29 @ 14:02:43
Postat av: Gunnhildur

mm...det var det verkligen! Jättemysigt var det!

2009-12-29 @ 14:08:56
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: