Godmorgon på er!


Hej sötisar!
Hoppas att ni får en lugn och fridfull dag idag. Jag åker om en timme till Göteborg. Ska bara slänga mig i duschen och på med mjukiskläder. Sedan ska jag bara packa ner det sista. Det ska bli så mysigt. Bara jag och älsklingen som åker. Har mycket bilder som man måste lägga upp när jag kommer hem vilket jag gör måndagen den 28/12-09. Ikväll blir det antagligen bio med älsklingen. Har tränat hela morgonen. Solat sprungit en runda, tränat på friskis och svettis och sedan sprang jag en till runda så nu börjar julmaten lägga sig. Nu måste jag snabba mig för att hinna. Ha det nu så jättebra. Skriver igen när jag kommer hem på måndag. Puss puss på er sötnosar!

Ha det bäst!


Nu åker jag och min älskling och vi ska ha det så jäkla mysigt!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: