Godmorgon på er sömntutor :P


Kom hem för en stund sedan...
Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Har precis ätit och sprungit en runda. Ska snart in i duschen så att jag blir ren så att jag kan gå och lägga mig en stund. Sedan är det träning som gäller vid fyratiden. Efter träningen ska jag och älsklingen köpa lite presenter och efter det ska jag julshoppa det sista med mamma plus handla all julmat.

Igår var jag och åt julbord med älsklingen och hans familj. Vi åt på en mysig mysig gård ute i ingenstans. Där var tända ljus ända fram till dörren. Så himla mysigt. Huset var så jäkla fin lite gammaldags men ändå modernt. Gott var det också och då menar jag gott. Det var ekologiskt julbord som vi åt. Efter den goda maten åkte vi hem till älsklingens föräldrar för att sjunga lite singstar! Själv vann man. Yeees! Vi sjöng Abba och Beatles. Riktigt trevlig kväll var det. Kunde tyvärr inte ta några bilder eftersom jag både glömde min kamera och min mobil hemma, tyvärr. Men tog lite bilder på mig själv hur jag såg ut och vad jag hade på mig innan jag åkte hemifrån. Sov hos Sebbe inatt och den stackaren fick vakna väääääldigt tidigt för att köra mig till jobbet i morse. Men jag älskar dig, det vet du!

Puss på er!

(Hittade faktiskt ganska många bilder på
mig som jag tog igår :P).


Såhär såg jag ut, lite dålig kvalitè på bilderna men man ser lite i alla fall.

Dagens kläder:

Skor - Från en affär där jag bor
Leggings - Bik bok
Svart linne - H&M
Svart genomskilnig topp - Vila
Klocka - jetset
Örhängen - Lindex
Armband - Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: