Godmorgon!


Godmorgon allihopa!
Har precis kommit hem från jobbet men kom på att jag glömde min mobiltelefon där så måste dit igen och hämta den. Har precis bokat hotell till mig och älsklingen i jul i Göteborg och Stockholm. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt. Bara njuta och ta det lungt. Åh, måste ta mig till jobbet och hämta min jäkla mobil. Blä! När jag kommer hem ska jag ta mig en dusch och sedan så ska jag bara lägga mig och vila, kanske kolla på den nya American pie hehe. Ikväll blir det träning och imorgon är jag ledig! Ska bara träna själv med min tränare imorgon och efter det ska jag hämta min älskade pappa på svågertorp. Äntligen kommer du hem igen. Har inte sett dig på en månad. Som jag längtar. Nej, nu ska jag hämta min mobil!

Puss på er!


Jag och min fina älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: