Godnatt!


Nu är det verkligen dags för sängen!
Är verkligen trött nu efter en lång dag. Måste bara säga hur jäkla bra jag och Sebbe har det just nu. Inget bråk eller tjafs, allt är bara så underbart. Imorgon kommer han till mig. Åh, vad jag längtar. Såg precis sex and the city-filmen. Vilket jävla svin han Big är i den filmen. Usch, det var verkligen en hemsk film. Den filmen bevisar bara hur viktigt det är att man inte glömmer sina vänner i ett förhållande. Hur tusan hanterar man en sådan situation. Hur kan man överleva ett sådant svek? Ni som har sett filmen, vad tycker ni om den? Nej, nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Ska upp väldigt tidigt imorgon. Vi hörs imorgon sötnosar. Ha det bäst!

Puss på er!


De som hade det så bra och som passadeså bra
tillsammans...

Hur överlever man något sådant?

Väldigt bra film...åh, vad tårarna rann...

Kommentarer
Postat av: Andréas

Saknar att inte prata med dig =/

2009-12-12 @ 23:09:26
Postat av: Anonym

Sex and the City menar du väl? :)

2009-12-13 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: