Haaaaaaaaaaaaaaaaalt!


All slask från igår frös inatt...
Var ute och sprang en runda innan. Fytusan vad halt det var. Jag kunde inte alls springa särskillt snabbt eftersom det låg så mycket is på vägarna. Så akta er när ni är ute och springer, cyklar eller kör bil, säger bara det: "det är haaaaaaalt!". Älsklingen ringde nyss. Han hade precis kommit hem från Höganäs :O. Han sa att det snöade som bara den uppe i Helsingborg så det hade blivit kö på motorvägen. Han kommer inte hit idag eftersom han ska kolla på sitt lag när de spelar. Men vi ses ju i alla fall på måndag älskling. Ska ut och äta julbord med hans familj då. Men för guds skull, ta det lungt när ni är ute nu! Här är bilder på mig när jag hade varit ute och sprungit.

Ha det bäst!


Haha, jag efter en kylig joggingrunda!

Kallt, kallt, kallt var det ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: