Hallååååå!


Hej på er sötnosar!
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen igår och idag men har haft så mycket att göra. Jobbade hela dagen igår, det blev en hel del timmar och så jobbade jag idag. Vaknade inatt av att någonting rörde sig i sängen. Jag vaknade snabbt till och bredvid mig låg min lilla älskling. Klockan vad 03.00 och han kom hem och la sig hos mig efter julfesten. Du är väll allt bra go du älskling! Sedan mös vi hela morgonen tills han skulle iväg till jobbet.

Kom hem från träningen för en stund sedan. Fy, vad jag är trött nu. Har precis ätit lite och ska snart göra mig natteklar för att sedan hoppa i säng. Imorgon bär det av till Kinna, vilket ligger vid Göteborg för att spela match. Hoppa på vinst, men de ligger lite bättre till. Tror att det ligger ovanför oss i serien. Får se hur det går. Jobbigt att åka nu när det är sånt väder. Men de har i alla fall lovat att det ska blir lite bättre till imorgon.

Puss puss på er!


Ny bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: