Heeej =)


Hur är det med er en kväll som denna?
Med mig är det bara bra. Kom hem för en stund sedan. Var och tränade sedan var jag och mamma och shoppade lite. Det blev en hel del julklappar men även lite saker till mig också som en skitsnygg kavaj och en kofta plus lite smycken. Det finns så mycket fint. Nu ska jag snart hoppa i säng. Imorgon blir det jobb och träning. Tänkte bara lägga upp lite bilder innan jag går och lägger mig.'

Puss på er!


Hello sunshine!

Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile :)

Folk borde skratta och le lite oftare! Tänk vilken
underbar värld vi hade levt i då!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Man blir glad av att se dig =) alltid ett leende på läpparna!

2009-12-14 @ 21:36:21
Postat av: paulina

haha oj du råkade nog skriva Kenzas tävlingskommentar på min blogg hehe;)

2009-12-14 @ 22:16:13
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: