Hej hej hej!


Nu har inte jag träffat min älskling på mer än en och en halv vecka. Det är lite jobbigt men det beror på att vi har haft så mycket att göra och vi båda har jobbat jättemycket. Idag har jag jobbat nästan 10 timmar. Imorgon blir det jobb igen, ja hela helgen plus måndag och tisdag sedan är jag ledig på onsdag vilket ska bli så jäkla skönt. Imorgon blir det julbak med tjejerna. Det blir lussekatter, pepparkakor och lite annat smått och gott. Här är lite juliga bakbilder :). Muuuums!

Puss på er!


Söta små tomtegubbar!

Fina och goda hjärtan!

Snart är det andra advent!

Mums mums!

Pepparkaksgubbar och pepparkaksgrisar!

En mumsig pepparkaksgubbe!

Kommentarer
Postat av: Andréas

De var inga köpe pepparkakor de där inte =)

2009-12-06 @ 22:18:49
Postat av: Petra

haha, från bageriet ;P

2009-12-10 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: