Hej på er!

Förlåt om jag har varit seg på att skriva. Men har haft så mycket jobb nu. Jobbar många många timmar nu varje dag. Är helt slut när jag kommer hem. Har precis varit och styrketränat med mamma. Igår tränade jag med mitt gamla lag och sköt lite i hallen. Åh, vad skoj det var att träffa alla igen. Ni är underbara. Imorgon blir det en lååång dag på jobb sedan blir det träning och sedan bums i säng eftersom jag ska jobba hela helgen också, plus måndag och tisdag. På lördag blir det julbak med Tanja, Sofija, Emilia, Frida och Mattias, skoj ska det bli. På söndag blir det fika och bowling med Kajana. Ska sova nu! Godnatt på er!

Sov så gott!
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Kajana

Jaså? Det var mer än vad jag visste! Haha ;)

2009-12-03 @ 22:52:53
URL: http://kajanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: