Hej snyggingar!


Har precis kommit hem från träningen...
Åkte förbli jägersro köpcenter med Tanja och Sofija efter träningen för att köpa ett par skor. Det blev lite underkläder för den delen med :P. Åh, känner bara för att åka utomlands just nu. Mina händer blir så torra och spricker så fort det är kallt ute. Smörjer in dem hela tiden men det hjälper inte. Vill så gärna åka utomlands men just nu så finns det tyvärr ingen tid och det känns jobbigt. Varken jag eller Sebbe kan få ledigt från jobb eller träning. Men en sak är positivt och det är att lundaspelen börjar till helgen. Det ska bli riktigt skoj. Sedan är det ju nyår imorgon jipppppiiii :). Det ska bli mycket trevligt. Måste tyvärr jobba imorgon men jobbar med bland annat Petra så det ska bli skoooj. Vi har alltid en massa att prata om :P! Nej, nu sitter jag bara här och väntar på min mamma som ska komma hem från hennes träning så att vi kan äta. Sedan ska jag och min bror sticka och sola så att man får lite färg till nyårsafton. Vad ska ni göra imorgon?

Ha det bäääst! =)
Lovar att lägga upp bilder sen på det jag köpt :P!

Hittade precis denna underbara bild från Malmöfestivalen i sommras.
(Kanske inte den snyggaste på mig men men den bjuder jag på :P).
Jag och Tanja. I love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: