Hej!


Godmorgon på er sötisar!
Kom hem från jobbet för en stund sedan. Det har varit en jobbig dag med blandade känslor. Tur är att jag har så underbara vänner, den bästa familjen och det finaste pojkvännen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det lite nanni nanni. Hade tänkt att sova en lite stund. Fick hem flera paket igår från Nelly. I ett av dem låg min underbara nyårsklänning, I love it! Sedan låg det lite underkläder och några koftor och lite sånt. Ska lägga mig och kolla på en av de iskänska filmerna som pappa köpte med sig hem. Om några timmar ska jag in till stan med min underbara pojkvän och shoppa lite. Sedan blir det träning. Ikväll ska jag träffa Frida och bara ta det lungt och kanske hyra film eller något. Ska hoppa in i duschen nu i alla fall.

Ha en fin dag!
Puss & Kram!


Detta hade jag på mig i onsdes.
T-shirt - H&M
Kofta - JC
Kjol - Bikbok
Lädereggings - Gina tricot
Skor - (converse) DNA
Väska - Jofama by Kenza
Klocka - GANT
Armband - (nitar) Chock
Armband - Marc by jacobs

Så här såg jag ut!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: paulina

oh var köpte du kenzas väska? ;) Skitsnygg

2009-12-13 @ 16:20:01
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: