HEMMA!!!!!


Då är man hemma igen!
Kom hem för cirka en timme sedan. Det var en låååång bilresa hem. Men så jäkla skönt det har varit bara att få komma iväg såhär gör skillnad i livet. Åt en massa gottis med älsklingen i bilen på väg hem så det blir till att ut att springa en runda nu innan man lägger upp bilder från resan. Min kamera är på lagning så det fick bli bilder med älsklingens kamera och med min mobilkamera (lägger upp bilderna från älsklingens kamera lite senare när han har skickat dem till mig). Ska ut och springa nu, kommer sen igen och då lovar jag att lägga upp lite bilder.

Vi hörs snart igen!


Jag för någon vecka sen

Kommentarer
Postat av: Andréas

Skönt att ha dig hemma igen :D

2009-12-29 @ 14:04:42
Postat av: Gunnhildur

Hehe, tack ska du ha!

2009-12-29 @ 14:11:12
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: