Jobbigt värre...


Kom nyss in från en liten joggingrunda!
Usch! Det var verkligen jobbigt. Ska hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig en stund. Måste vila upp mitt huvud och min kropp innan träningen. Gjorde en fruktsallad innan som jag också ska äta, muuuums! Den består av vindruvor, ananas, kiwi, äpple, banan, päron och melon. Det är fem timmar kvar tills träningen börjar vilket är jäkligt skönt. Men jag vet att det kommer att bli en sådan dödarträning med mycket spring och jobbiga övningar. Slipper i alla fall styrketräningen idag, vilket är ett stort plus.

Jag har nog hittat skolan jag ska plugga vidare på. Den ligger mellan klippar och ängelholm. Det är en liten högskola med fåtal elever. En utbildning där man går i samma klass och där man bor på internat. Liten och mysig skola som är helt nybyggd. Där finns gym och allting. Jag tror att den skolan hade passat mig perfekt. Kollade lite på utbildningar på högskolan i Malmö, Lund och även Göteborg. Men jag kan inte riktigt tänka mig att plugga där. Man är ju helt neutral. Man går dit, gör sitt och går hem igen. Man blir ju bara en i högen. Plus att där inte fanns någon utbildning som jag kan tänka mig. Den jag ska gå, där blir jag massör, personlig tränare, instruktör, träningscoach m.m. Jag blir typ det mesta inom träning där. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen! Ha det så bra sålänge!

Puss & Kram!


Usch, man börjar bli stor nu =(

Kommentarer
Postat av: Andréas

Låter super kul =) Då förväntar jag mig massage ;D Puss

2009-12-15 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: