Kom nyss hem...


Har precis varit hos en studievägledare!
Pratade om min framtid vad jag ska plugga till och om lite program. Åh, blev nästan bara mer förvirrad. Men har hittat två program. Ett i Göteborg och ett i Ängelholm. Men det blir antagligen inte nu. Måste antagligen sluta med basketen först innan jag börjar plugga i så fall. Vi får se vad som händer i alla fall. Det blir så i alla fall förr eller senare. Men den tiden den sorgen som man säger. Nu ska jag nog bara ta det lungt en stund fram till träningen. Detta har jag på mig idag.

Puss på er!


Inte så jättebra bild, lite suddig :/ men men...

Sitter och skriver lite!

Dagens:
Tröja - Cubus
Klocka - GANT
Kjol - Bik bok
Leggings - Gina tricot
Örhängen - Lindex

Ha det så bra! =)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo tack det är bara fint! har du gjort idag då?

2009-12-14 @ 20:50:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Andréas

Du e så söt så =)

2009-12-14 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: