Min 2009-lista!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog balnd annat studenten och så åkte jag till Grekland med älsklingen, det är ju hur mycker som helst men orkar inte skriva allt, men detta var det bästa i alla fall.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade faktiskt inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin fick en dotter, om det räknas vill säga.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag tacksam över. Hade inte klarat det!
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Cypern, Danmark tror inte att det var fler.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En bättre sommar :P!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2/6-09 STUDENTEN!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vågar prata om det som gör mig ont.
9. Största misstaget? Ingenting tror jag...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite förkyld bara.
11. Bästa köpet? Vet inte, tycker allt jag köper är bra, haha! KLÄÄÄÄÄDER, SKOOOR, VÄÄÄÄSKOR :P ♥
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och nöje.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket gjorde mig glad i år.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Vet ej, Taylor Swifts - Love story kanske?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet faktiskt inte, har varit gladare i alla fall på senaste tiden än vad jag brukar vara så det känns positivt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer kanske? Haft mer tid med vänner!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet faktiskt inte...
18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj och med vänner.
19. Blev du kär i år? Har aldrig varit mer kär! ♥
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl!
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna
22. Största musikaliska upptäckten? Vet ej!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ingenting speciellt!
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskar mig aldrig något speciellt!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var på Grekland med min älskling! Firade min födelsedag när jag kom hem.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet inte. Är ganska nöjd!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket svart och mycket smycken, nitar och detaljer. BLACK ♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet ej!
31. Vem saknade du? Släkten på Island!
32. De bästa nya människorna du träffade? Vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig, har träffat många underbara människor.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Andréas

E inte jag BÄST ;O

2009-12-29 @ 14:00:42
Postat av: Gunnhildur

Hehe, du tror det lillskit :P

2009-12-29 @ 14:09:33
URL: http://gunnhildur.blogg.se/
Postat av: Andréas

Så elak! =(

2009-12-29 @ 14:14:17
Postat av: Gunnhildur

haha varför det?

2009-12-29 @ 14:20:31
URL: http://gunnhildur.blogg.se/
Postat av: Andréas

Vill ju vara bäst ;D

2009-12-29 @ 15:02:18
Postat av: Gunnhildur

Men andréas! Du måste ju veta att det är jag som är bäst ju? Tihihihihihi....:P!

2009-12-29 @ 15:03:51
URL: http://gunnhildur.blogg.se/
Postat av: Andréas

Vem har sagt det till dig:P ? Haha

2009-12-29 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: