NYÅRLÖFTE!


Brukar aldrig ha några nyårslöften men nu kom jag på ett...
Orkar verkligen inte rensa ur garderoben idag så det får bli en annan dag, alltså så blir det mitt nyårslöfte. Ät för trött för att göra det nu. Har precis rakat mina ben så de är riktigt lena och fina nu. Ska bara slänga mig i sängen nu med lite kalla saftiga apelsinklyftor och bara kolla på tv tills jag somnar. Det ska bli så jäääääkla skööönt :)! Hoppas att ni har har en bra kväll!

Puss puss!

Mitt tips när det gäller benrakning är att både använda veets hårborttagningsmedel och att använda rakhyvel. Det blir en sån skillnad. Benen blir verkligen underbara. Helt otroligt lena blir dem. Åh, sitter bara här och känner på benen. De är som silke :P, Hehe!



Kommentarer
Postat av: Andréas

Så det säger du ;P

2009-12-29 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: