Nyduschad och klar!


Hej alla mina smp jultomtar! Idag var det den första december vilket känns så jäkla sjukt. Det går så fort nu. Snart är det förtusan julafton och snart är det 2010. Det är sjukt vad tiden går. Har precis kommit hem från träningen. Ligger bara i sänger och chattar lite nu. Fick en rejäl smäll idag på träningen men jag överlevde som tur var :P. Nu är man rätt sliten i kroppen. Körde ett yogapass efter jobbet idag och sedan blev det träning igen nu på kvällen. Men det är nice.

Snart dags att fixa de sista små julklapparna. Har ni några förslag om några bra julklappar som man kan ge bort. Åh, vad min säng är skön. Det är helt sjukt. Imorgon är det jobb som gäller och sedan lite skotträning på kvällen. Får ta det lite lungt imorgon. Det behöver jag just nu. Min mage är helt upp och ner och gör ont det gör den. Usch, vill att det ska gå över nuuuu! Ska i alla fall hoppa i säng nu. Gotnatt på er sötisar!

Puss på er!


Jag testar mitt nya linne med kedjor. Me like! Ursäkta röran. Det är
bara jag som testar lite kläder. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: