Så jäkla vackert...


Så jäkla vackert det är utomhus nu!
Jag är nog inte den personen som älskar snö eftersom det blir så kallt och allting blir mycket jobbigare. Men måste erkänna att det är sjukt vackert. Åh, tänker tillbaka på tiden då man var barn och var hemifrån hela dagen för att åka pulka. Själv åkte jag på kullabacken där alla andra barn åkte. Det var full fart i backen hela dagarna. Vill egentligen också ut själv och åka lite pulka nu. Det som är jobbgit är att ta sig till olika ställen. Man måste vara ute i god tid och köra försiktigt. Man kan inte cykla och inte springa iheller (men jag springer i alla fall) men man måste vara jätteförsiktig. Sprang hem från jobbet igår. Sprang i en halv meters snö. Folk trodde nog att jag var dum i huvudet. Men snacka om motion. Jag var helt död när jag kom hem. Man fick typ springa med höga knän i cirka 3-4 km. Det var sjuuuuukt :P!

Puss & Kram!


Det är så jäkla vackert. (Här hade de i alla fall skottat).
Vad tycker ni? Är det vackert?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det så mycket snö hos dig? :O

2009-12-21 @ 14:07:44
Postat av: Andréas

Ser mysigt ut =)

2009-12-21 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: