Söndag...


I lördes blev det bara till att gå och lägga sig eftersom vi kom fram så sent.
I söndags så blev det shopping i storstaden. Härlig stan faktiskt. Det var första gången jag var i Stockholms city. Vi gick i stan hela dan och åt och mös. Åt jättegod mat på en Irlänsk pub så att Sebbe kunde se Arsenal samtidigt. Som tur var så vann Arsenal med 3-0. Efter maten belv det mer shopping. Mycker affärer att kolla i. Skoj var det i alla fall. Vi var helt döda efter shoppingen. Så vi gick och handlade lite gott med oss till hotellet, sedan belv det tv och gottis som gällde. Här kommer lite bilder från Söndagen!


Hotellet vi bodde på.

Sebbe äter frukost.

Frukost.

Korridoren.

Sebbe i korridoren.

Detta hade jag på mig.

Lekte lite med kameran :P

Mina nya converse som jag fick hem innan jag åkte som jag glömde
att visa er :P. Vad tycks?

Jag i Sebbes glasögon :P haha!

Jag innan stan :P!

Jag igen...

Sebbe i receptionen.

Inne i adidas-affären...

Sebbe kollar runt...

Snygging! :P ♥

Älsklingen och jag! ♥

Min mat på pubben :P muuuuuums!

Puss på er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: