Trötter...


Godkväll alla godingar!
Nu är det snart dags för sängen. Hälsade på min älskling idag innan träningen. Han hade köpt en tröja till mig. Den vad jättesuperduperfin! Tack så hemskt mycket älskling, du är bara bäst! Lägger upp bild på den sen. Nu är jag i alla fall trött. Ska snart hoppa i säng.

Snart ska det avgöras. Vem kommer egentligen att ta hem segern? Calle förvånade förra veckan då han slog ut Tove. Kan han göra det igen? Vem tror ni vinner? Calle är duktig men passar inte riktigt in i idol. Erik däremot är ju en riktigt charmig flickfavorit. Om jag själv får välja så hade jag nog valt Erik. Han passar bättre till idol. Men vi får se, snart ska det ju avgöras.


Usch! Nu är jag verkligen trött!
Imorgon är det match som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: