Ut och handla...


Ska ut nu och handla lite mat!
Tänkte ut och handla till middagen idag. Får se vad det blir. Antagligen blir det någonting lätt eftersom jag verkligen inte orkar ställa mig och laga mat idag. På vägen ska jag nog sola. När jag kommer hem blir det en liten joggingtur. Sedan blir det att ta det lungt resten av kvällen. Ska bara slänga på mig joggingkläder nu :P! Tänk att imorgon är det exakt en vecka tills det är julafton. Det är sjukt! Jag känner fortfarande ingen speciell julkänsla ännu. Har ni önskat er något speciellt i julklapp?

Puss på er sötisar!


Hittade precis lite bilder från studenten :P! (Kajana, Patrik och jag)

Haha vad håller jag på med? (Emily, Kajana, jag, Josse och Nicole) ♥

Vi igen! ♥ (Emily, Kajana, jag, Josse och Nicole) Älskar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Man vill bara tebax till dagen när man tog STUDENTEN =)

2009-12-16 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: