Vackra Malmö stad!


Malmö är väldigt vackert...
Under julen är Malmö bara så jäkla vackert. Det är pyntat överallt och det blir bara bättre ner pariserhjulet står och lyser upp hela stortorget. Överallt i Malmö lyser det lampor. Det är så vackert och mysigt att gå där på kvällen. Som tur är så blir det mörkt snabbt nu så att man kan njuta av det.

Mina skor hade inte kommit än. Jäkla postgubbar som inte har kommit än. Åh, väntar och väntar ju. Men, det kommer väll antagligen när som helst. Ska träna lite nu tror jag. Sedan ska jag göra mig klar för att åka in till stan och äta ekologiskt julbord med älsklingens familj. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än. Några förslag? Ångest som vanligt. Har hur mycket kläder som helst som jag inte har använt än, får se om det blir någonting av det. Har ni köpt alla era julklappar än? Här kommer lite bilder på vackra Malmö!

Puss puss!


Stortorget i Malmö! Så himla fint asså!

En till bild på stortorget i Malmö!

Verkligen en härlig bild på när det snöar i Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: