Aj aj aj!


Idag har det hänt en hel del. Först hade jag så jäkla ont i armen när jag vaknade. Kunde knappt ta på mig eller något och ännu värre blev det på jobbet. Hade så jäkla ont och givetvis skulle det komma en massa beställningar som skulle packas upp. Ont gjorde det men jag överlevde. Det var inte bara detta som gjorde ont idag.

Vi håller på att måla om hela nedanvåningen och jag skulle hjälpa pappa att plocka undan sakerna i storarummet. När jag skulle och pappa skulle lyfta Tvn så släppte både jag och pappa den förtidigt och givetvis bumsade Tvn rakt ner på min fot. Vilket gjorde så jäkla ont så att jag inet viste vart jag skulle ta vägen. Så det blev för pappa att gå ut och hämta kryckorna igen då. Sedan for vi iväg till akuten.

På akuten kom jag till fort. Det blev att skickas in till läkaren som först sa att han nästan var helt säker på att det var en fraktur. Ni anar inte vad mitt hjärta slog. Jag skickades ner till röntgen och sedan blev jag uppskickad igen till väntsalen. Jag blev inkallad igen till läkaren som berättade att det inte var någonting mer än de två hacken jag hade fått i foten som jag skulle hålla koll på och tvätta regelbunder. Så snart är jag på plan igen. I promise! Nu ska jag bara ta det lungt och vänta på att mamma kommer hem.

Ha det så bra!
Puss puss!







Hittade de här underbara bilderna från Prag våren 2009 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: