Bio!


Hej era söta barn! Efter jobbet stack jag in till stan för att träna.  Efter träningen så kom älsklingen och vi tittade på första halvleken mellan Malbas herrlag och playmakers herrlag. I halvlek så låg malbas under. Men på stan träffade vi Rafael och Filmon som hade sett hela matchen som berättade att malbas hade vunnit, yes! Efter matchen gick jag och älsklingen och åt på pizzahut och sedan gick vi på bio och såg twilight. Åh, gud vad bra filmen var. Längtar tills den kommer ut på dvd så att man kan kolla på den igen. längtar också till när trean kommer ut. Fytusan vad bra de filmerna är. Har ni inte sett dem så råder jag er att titta på dem. Hade en mysig kväll med dig älskling! Tack för allt! Du är underbar!


Sebastian hjärta Gunnhildur!

I love you <3

Du och jag älskling!

Åh, vill utomlands igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: