Blöt!


Cyklade nyss en runda eftersom jag inte kan träna eller springa eller någonting. Därför cyklar jag istället. När jag hade cyklat cirka två minuter kom det en sån jäkla skur och den slutade verkligen inte. Jag cyklade och cyklade och blev ännu blötare. Usch vilket jäkla väder. Som tur är har jag mina underbara uggs som är så himla varma och sköna. Hade tänkt att cykla en runda till för att köpa lite saker på apoteket och för att sola. Man blir så snabbt blek nu under vintern. Här kommer en liten bild på mina mysiga uggs.



Just nu sitter jag bara här framför datorn och dricker en loka med päronsmak. Ikväll blir det bara till att ta det lungt. Kan ju inte göra så mycket nu när foten är skadad och armen som jag inte kan röra och plus mensvärk. Kan det bli mycket värre?

Puss på er!




Åh, vill kunna träna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: