Då var det dags för sängen igen!


Hej sötisar! Nu var det dags för sängen igen. Dagarna går så himla fort. Idag har jag jobbat, fikat med mamma, kollat när killarna spelade SM och hunnit med att träffa Tanja och Sofija. Kom nyss hem från stan. Stod och pratade med Håkan i en timme vid busshållsplatsen. Det blev mycket prat om idol, haha. Mackan kom sedan med nästa buss så jag hade sällskap med honom hela vägen hem.

Nu sitter jag här och försöker att skala en väldigt svår clementin. Det blir snart till att borsta tänderna och hoppa i säng. Varje kväll säger jag att jag ska lägga mig tidigt med icke så nicke. Nej, jag sitter alltid upp länge så att jag knappt får någon sömn. Nej, det är slut på det nu. Jag skulle bara skriva några rader här och nu ska jag lägga mig. Hoppas att eran dag har varit bra! Imorgon blir det jobb igen så ska upp tidigt. Efter jobbet blir det träning. Sen på kvällen blir det bara till att ta det lungt. Skulle egentligen gå på bio med älsklingen imorgon men han har inte hört av sig idag så jag tolkar det som ett nej. Men det är skönt att ta det lungt också.

Godnatt på er!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: