Dagens fråga!





Fråga: Du ser ut att vara rätt lång, så jag undrar om du känner dig bekväm när du har höga klackar på dig? När jag har klackar på mig så blir jag över 180 typ!! Känner mig som världens jätte :/

Svar: Hej Sara! Jo, jag är rätt lång. Jag är cirka 177cm till 178cm och oftast när jag är ute så har jag skyhöga klackar. Jag har alltid varit längst bland tjejerna fram till gymnasiet då jag hamnade i en klass med lite längre tjejer. Jag har alltid tyckt att det har varit jobbigt att vara längst men nu gillar jag det. Alla ser ju en, plus så tycker jag att det är skitsnyggt att vara lång som tjej. Så tänk inte att du är lång utan bara njut av det. Det är hur många som helst som hade velat vara så lång som du är. Var inte rädd att du kommer att vara längre än alla andra på festen utan det finns alltid någon som kommer att vara längre än dig.

Ett tips är att du tar med dig ett par låga skor i väskan ifall ifall du skulle känna dig obekväm. Jag har alltid ett extra par skor med mig i väskan. Ibland känner jag mig också längst på fester och då har jag ett allternativ. Det är fint att vara lång. Tänk på de som är jättekorta och som verkligen måste ha höga klackar för att synas. Det behöver inte du. Go for it!

Hoppas att du fick svar på din fråga :)
Kram på dig!



Kommentarer
Postat av: carro

Jag vet jag har stängt av mina kommentarer på dom nyaste inläggen bara för det var en massa rötägg som skrev innan! :P Tack så mycket :)

Ah okej vad skoj! Vilka är det då?

Kram

2009-11-20 @ 17:24:01
URL: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: