Dags att lägga sig!


Hej allihopa! Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera på sistonde men nu är jag här igen. Det har varit mycket jobb plus att jag har varit tvungen att ta det lungt på grund av magen. Idag har jag jobbat och så har jag ätit tacos med tjejerna. Det blir jobb för hela slanten i helgen. Imorgon har jag och älsklingen 16 månader vilket är helt underbart. I love you honey! Imorgon blir det bara jobb och hemmamys tror jag. Är trött nu så ska hoppa i säng så snabbt som möjligt. Lägger upp bilder från kvällen imorgon. Har även andra bilder att lägga upp. Har köpt en hel del också som jag ska dela med mig av. Imorgon åker Tanja och Sofija till ullared. De har fått en liten köplista av mig som jag ångra mig att jag inte köpte sist jag var där. Tack älsklingar. Nej, nu är det bort med sminket och sedan bums i säng som gäller.

Godnatt, sov så gott!
Puss & Kram


Jag i bilen på väg hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: