Dags att lägga sig!


Nu ska jag hoppa i säng. Det blir upp tidigt imorgon. Ska hinna sola och springa en liten runda innan jag och älsklingen åker till Ullared! Yeees! Första gången jag åker dit. Alla säger att det är så stort och sjukt men jag vet inte. Har ni varit där? Annie sa att hon hade varit där i lördes och de hittade mycket fina saker med att det var sjukt mycket folk. Saknar dig! Får se hur det blir imorgon. Vill hitta mycket fint ju :P. Men vi får se hur det blir. Är så himla trött nu så måste verkligen sova. Sitter här i sängen med tandborsten i munnen. Nej, nu bär det av till badrummet för att borsta klart tänderna sedan blir det att dyka under täcket.

Godnatt på er!
Ha det så bra!
Lots of love <3





Här är några bilder från min student det kommer fler senare
men hade inte fler på denna datorn. Inte så bra bilder men
det kommer fler. Godnatt på er! Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ååh saknar dig med!

2009-11-19 @ 22:22:35
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: