Dags för sängen igen!


Nej, nu är jag riktigt trött. Ögonlocken är tunga och jag kommer till med att somna om jag inte lägger mig snart. Men det som är jobbigt är att jag måste duscha och packa upp ur en väska innan jag kan lägga mig. Imorgon är det sovmorgon som gäller eftersom jag är ledig från jobbet. Åh, vad det ska blir skönt. Bara ligga hemma och slappa i sängen eller soffan och inte röra en fena innan träningen som börjar vid fyra imorgon. Sen på kvällen blir det också att bara ta det lungt och inte göra så mycket. Måste hoppa in i duschen innan jag somnar här :P. Godnatt på er! Sov så gott och dröm sött!

Puss & Kram!


En osminkad Gunnhildur med en liten söt orange dinusarie bakom mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker :)

2009-11-23 @ 21:17:35
Postat av: Andréas

naturligt vackr =) Men dinusarien ser lite rädd ut ;)

2009-11-23 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: