Dags för sängen!


Hello again!
Nu är det verkligen dags för mig att hoppa i säng. Tiden går bara när man sitter vid datorn. Tänkte också att jag skulle se om jag kan leta fram något ur garderoben som jag kan ha på mig imorgon. Har ni några tips? Man ska vara ganska finklädd i alla fall. Usch, det är jobbigt när man inte vet vad man ska ha på sig. Men jag hittar väll något. Har inte hunnit gå på stan. Men som många säger "man tager vad man haver" hehe. Ska bli riktigt skönt att slänga sig i en nybäddad säng. Saknar min Sebbe. Blir inte så ofta vi ses nu tyvärr. Ska lägga mig nu. Vi hörs imorgon. Glöm inte att tipsa mig om vad ni tycker att jag ska ha på mig imorgon.

Ha en trevlig Fredagskväll!
Puss på er!



Här kommer en liten bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: