Duschen!


Ville bara sticka ut snabbt och ta en cykeltur (det enda jag kan göra nu på grund av foten). Det är så skönt att kunna sätte in hörlurarna i öronen och sätta på någon bra och peppig låt och bara cykla. Speciellt om man har så fin natur att titta på som jag har. Man cyklar i ett ganska högt tempo och det enda man gör är att lyssna, titta och tänka. Det är så himla mysigt. Nu ska jag ta mig en snabbdusch och bara lägga mig i sängen. Kanske göra en god fruktsallad till också. Men ibland är det bara så skönt att kunna ligga i sängen och inte göra någonting mer än att titta på tv och bara totalt slappna av. Det är nog bland det bästa jag vet. Försökte få tag på min påg men han svarade inte. Han har väll fullt upp på jobbet som vanligt. Men han ringer väll upp senare.

Duschen, here I come!


Bilder från cykelturen!









Härlig natur va? Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: