God kväll!


Hej allihopa! Nu har jag precis kommit hem från träningen. Ska snart hoppa i säng. Imorgon blir det jobb många timmar och efter det så ska jag på "galakväll" med älsklingen och hans familj (fotbollen). På måndag ska jag ta vaccinet mot svininfluensan men är väldigt osäker på om jag ska eller inte men jag har i alla fall fått tid på måndag. Mamma har lovat att följa med mig. Usch, jag gillar verkligen inte sprutor. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon kväll. Vilken färg tycker ni att jag ska köra på? Svart, rosa, vitt, blått ja? Eller kanske någon annan färg? Snälla hjälp mig!

Jag sov hos min älskling inatt. Slutade träna vid 10 igår så var inte hemma hos honom förrän 11. Jag fick god mat och sedan kollade vi lite på tv. Vi somnade inte förrän vid ett, halv två på natten och jag skulle upp klockan 4 inatt. Det var tufft men det gick. Ville helst bara ligga kvar under det varma täcket tätt intill Sebbe och bara mysa. Stressigt som tusan idag på jobbet. Mycket folk och mycket som var beställt som skulle packas. Nu är jag helt slut. Ska bara torka bort sminket och sedan slänga mig i sängen.



Här har ni en osminkad Gunnhildur.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är lika söt utan smink =)

2009-11-09 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: