Godmorgon!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och gör mig klar. Fick tid hos läkaren i morse. Ska dit nu kvart i elva för att kolla upp armen. Det är fan inte normalt att den ska svullna upp och bli helt röd och inte nog med det att man inte kan röra den. Nej, jag är trött på att ha ont nu. Måste få någonting så att jag slipper smärtan. Älsklingen kom igårkväll för att titta till mig. Han är väll bara för söt. Det blev inte mycket till sömn inatt heller. Jag vaknar hela tiden av att jag vänder mig lite och får så jäkla ont och får sedan försöka att somna om. Usch, det är verkligen jobbigt. Det värsta av allt är att jag inte kan träna. Nej, nu måste jag verkligen hoppa in i duschen.

Vi hörs lite senare!
Puss puss!




Här är en bild på mig från matchen i söndes.
Malbas - Norrköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: