Godmorgon!


Hej allihopa! Nu sitter bara jag här vid köksbordet och äter lite frukost, mums! Jag börjar lite senare idag på jobbet vilket är väldigt skönt. Skönt med lite sovmorgon i alla fall. Hoppas att alting är bra med er? Ska inte träna idag. Får inte träna längre på torsdagar :( vilket känns skit. Men det är bara för mitt eget bästa. För att jag ska må bra och inte gå runt och ha ont i magen hela tiden. Nu ska jag i alla fall äta upp och så ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig. Sen är det jobb som står på schemat.

Ha en riktigt bra dag!
Puss & Kram

Hittade precis lite gamla bilder! Här är några:

Jag och Joakim.

Josse, jag och Emily (ettan på gymnasiet).

En väldigt gammal bild på Emilia, Tanja, jag, Felicia och Annika.

Början av ettan på gymnasiet.

Jag och Kajana.

Hittade hur många bilder som helst som låg gömda i en mapp.
Lägger upp fler senare idag. I promise!

Kommentarer
Postat av: paulina

svar; taaack:D Btw så skrev ja upp dig på en sådan lista så de kan hända att de ringer dig o frågar om du också vill fotas;)

2009-11-26 @ 14:58:10
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Andréas

Kul med gammla minnen =)Saknar skolan =/

2009-11-26 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: