Godmorgon på er!


Har precis kommit hem från jobbet. Ska ut nu snart och jogga en liten runda och ikväll blir det träning. Både jag och älsklingen är lediga imorgon. Så vi bestämde att vi ska åka till Ullared haha :P. Jag har aldrig varit där. Hehe, Sebbe är nog den första killen som vill dit. Åh, vad skoj det ska bli. Ska bara dit och kolla och se om man hittar något skoj. Idag blir det bland annat rörlighetstester på träningen. Får se vad det innebär. Nu ska jag ut och jogga en runda sedan blir det att sova någon timme.

Puss på er!



Här är en bild från i sommras när jag och Kajana spelade minigolf
i folkets park! Jag älskar sommaren!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vi va på Ullared i lördags. Det var sjukt mycket folk! Men vi hittade mycket fint :)

2009-11-17 @ 15:20:11
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: