Godmorgon!


Idag är jag ledig förutom träningen då senare idag. Men förutom det så är jag faktiskt ledigt idag. Har precis storhandlat, så nu är hela kyler och frysen full med goda varor. Älsklingen sov hos mig inatt, mysigt, mysigt. Vi var på ikea igår och shoppade lite. Det blev lite småsaker som krukor, växter och så köpte vi min drömspegel yeeees! Nu sitter jag bara här ska snart ta och äta lite frukost. Ikväll börjar det nya programmet om Ullared. Jag har själv aldrig varit där men hade velat åka dit någon gång. Någon som har varit där? Isåfall: Är det bra? I lördes så vad jag och älsklingen på kalas hos hans bästa vän. De var mysigt med god middag och lite singstar, trevligt med andra ord. Jag skämms så mycket över att jag inte har skrivit så mycket nu i helgen men det har varit fullt upp. Jobbade hela dagen i fredes, lördes och i söndes och sen har det varit så mycket som man skulle hinna med. Förlåt ännu en gång. En sak som är skoj är att det bara blir fler och fler som går in och kollar på min blogg. Tack =) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: