Hej på er!


Hej! Nu har jag äntligen kommit hem. När jag kom hem så stod det ett paket till mig i hallen. Mamma hade redan varit och hämtat det till mig. Det var min ljusstake eller vad det nu heter som stod och väntade på mig. Åh, så fin den är. Den kommer att passa perfekt inne på mitt rum. Har precis satt ihop den. Jag ska visa er fotona alldeles strax. Här är i alla fall bilder från golfen idag.

Puss på er så länge!



Sven ska skjuta iväg bollen!

Älsklingen väljer klubba!

Nu jäklar :P!

Sven väljer klubba!

Kommentarer
Postat av: Kajjan

Spelar Sebbe golf? :) Åh, då får vi ju spela ihop alla fyra! ;) Jens ska börja spela nu till våren, jag ska träna upp honom lite hade jag tänkt! Du kan ju också börja spela Gunnis! ;)



Puss!

2009-11-26 @ 17:13:11
URL: http://kajanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: