Hej på er!

Idag har jag varit ledig hela dagen. Inget jobb och ingen träning! Det har varit jäkligt skönt. Men det har varit till att jobba i alla fall. Jag vaknade vid cirka 12 idag. När jag hade vaknat åt jag frukost och sen började storstädningen. Jag har sorterat ut alla kläder som jag inte använder längre vilket var ganska mycket. Sedan rensade jag bort en massa gamla saker som man bara har sparat på sig under åren men även en hel del skor och väskor. Sedan var jag med pappa och slängde en massa saker på tippen, fixade presenter och handlade lite. Nu väntar jag och pappa bara på att maten ska bli klar. Sedan blir det att ta undan det sista på rummet och sedan sola. Ska hänga upp min spegel sen så att ni får se den. Nu är maten klar!

Vi hörs sen!




Här är en bild på mig när jag var i Prag i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: