Hellu!


Igår hade jag och min baby 16 månader. Men tyvärr kunde vi inte ses eftersom han har blivit sjuker. Idag har jag också jobbat hela dagen, många många timmar. Imorgon är jag ledig, yes yes yes. Det ska bli så jäkla skönt. Ska bara slappa och träna. Jag vet att jag har varit dålig på att blogga men det beror på att jag har haft så mycket att göra. Speciellt på jobb. Har handlat en hel del som jag lovar att jag ska dela med mig av så snabbt som möjligt. Kanske redan ikväll, maybe baby. Här kommer lite bilder på min söta Hjallis!


Hjallisen sover! Sssshhhh Zzzzz

Han sover under täcket!

Tittut. Nu är han vaken!

Han myser med åsnan!

Gullesnut!

Hjalle bara tar det lungt!

En riktig mysvovve är vad du är!

Puss & Kram!




Kommentarer
Postat av: Andréas

Vad mysigt det såg ut =)

2009-12-01 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: