Lite bilder!


Jag lovade ju att lägga upp bilder på lite saker som jag handlade på ullared. Har inte fotat allt men lite grann har jag fotat. Det blev mest underkläder och något linna och lite sånna småsaker. Där var ju inte så jättemycket som man verkligen ville ha. Det fanns en del saker som man gillade men mycket var skit också. Men en hel del bra varor kunde man fynda. Har aldrig varit på ett liknande ställe. Det var så sjukt stort och så mycket folk. Man fick ju knappt plats i gångarna. Ingen tog hänsyn till någon utan alla körde sitt eget race. Sjukt jobbigt faktiskt Billigt var där i alla fall! Man kan säga att det var en upplevelse trots allt. Här kommer lite bilder!

Puss & Kram



BH - 69,95:-
Trosa - 29,95

Trosa - 19,95

Linne - 49,95:-

Skärp - 29,95:-

Myströja - 129:-

Här är lite bilder på det jag köpte kanske lägger upp
fler senare. Men som ni ser så var det sjukt billigt där.
Köpte en massa andra saker men lägger upp dem kanske
lite senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: