Mys med älsklingen igår!


Glömde att jag hade tagit bilder igår. För er som inte vet så hade jag och älsklingen en myskväll igår. Han kom till hallen efter min träning. Vi kollade på andra halvlek av herrmatchen. Malbas herrar vann, yes! Efter det stack vi och hämtade biobiljetterna till Twilight filmen. Efter det så stack vi och åt på pizzahut, mums. Sen var det dags för movie-time. Fytusan vad den filmen var bra. Har ni inte sett filmerna så måste ni se dem. De är de bästa filmerna, verkligen. Här kommer i alla fall några bilder från igår.


Det blev den nya lilla röda klänningen igår!

Vad tycker ni om den?

Min älskling på pizzahut igår!

Kommentarer
Postat av: paulina

svar: Jaa precis ...skit snygg. Hade precis varit i stan innan träningen i lördag o provat men sket i den då jag hade bråttom köpte istället en liknande tröja (men den ska back till H&M) men blev ännu mer sugen på att köpa den efter tänkt till, sett din och kollat in Kenzas haha;) Skit snygg!

2009-11-23 @ 21:51:31
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Andréas

Den klänningen var ju som gjord för dig =) Passa perfekt, super fin!

2009-11-23 @ 21:56:57
Postat av: paulina

ja..den va också snygg tyckte axlarna syntes med i den röda färgen..kanske, vilken storlek har du? ;)

2009-11-23 @ 23:04:42
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Dennis

Kan bara hålla med ovanstående.. Skit snygg!

2009-11-24 @ 15:06:37
Postat av: Petra

Jätte fin klänning! Jag ska se New Moon nästa tisdag! =D haha, var den lika bra som ettan? =P

2009-11-24 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: