OBS!


Glömde att berätta att jag tog vaccinet mot svininfluensan idag. Hade redan varit hos läkaren tidigare idag för att ta lite tester. Fick gå dit där en gång till lite senare för att få vaccinet mot svininfluensan. Var skitnervös innan sköterskan stack mig med det gjorde inte så ont. Det är mycket mycket värre nu. Jag har skitont i armen. Kan ju knappt röra den så ont jag har. Men det går väll snart över hoppas jag. Så nu vet ni att det gör ont efteråt. Nej, nu måste jag verkligen sova. Passar på att lägga upp en bild på de här otroligt vackra ljusstackarna som jag köpte igår. Åh, jag älskar levande ljus. Nej, nu är det bums i säng. Godnatt på er, sov så gott!

Puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: